5.0
gebaseerd op 47 reviews

Altijd top ! Mijn nagels waren totaal verziekt door schilderen,kitten en schuren! Maar lichelle maakt er, ondanks dat, weer een kunstwerk van . Dank je wel Topper !

Marlies - ongeveer een maand geleden

Werkt goed en netjes.
Ben blij dat ik naar jou ben overgestapt.
Zeer tevreden.
En een gezellige dame om mee te kletsen over alles waar we het over willen hebben.

hennie - ongeveer 2 maanden geleden

Leuk ontvangst in de salon en een fijne behandeling. Dik tevreden met het resultaat!

Madeleen - ongeveer 2 maanden geleden

Altijd topkwaliteit door Lichelle, en ook nog fijne gesprekken

Regina - 7 maanden geleden

Heel professionele Biab behandeling . Altijd goed, blijft lang zitten zonder beschadigingen…

Marlies - 9 maanden geleden

Al heel wat jaren super tevreden!!
Krijg ook veel complimenten over mijn nagels!!

Dianne - 10 maanden geleden

Vakvrouw , aardig , gezellig. Beste salon !!

Gerdien - 11 maanden geleden

Lichelle werkt erg nauwkeurig en snel. De kwaliteit is perfect! Mijn nagels zijn erg stevig en breken niet af. Kortom, zeker een aanbeveling!

Milajka - 12 maanden geleden

Onzettend tevreden ben trots op je gouden handen. Je bent vriendelijk, neem je tijd en doe je werk met hart en ziel. Bedankt

Sita - ongeveer een jaar geleden

Fijne salon en m’n nagels zijn prachtig geworden!

Regina - ongeveer een jaar geleden