Altijd top ! Mijn nagels waren totaal verziekt door schilderen,kitten en schuren! Maar lichelle maakt er, ondanks dat, weer een kunstwerk van . Dank je wel Topper !
Werkt goed en netjes.
Ben blij dat ik naar jou ben overgestapt.
Zeer tevreden.
En een gezellige dame om mee te kletsen over alles waar we het over willen hebben.
Leuk ontvangst in de salon en een fijne behandeling. Dik tevreden met het resultaat!
Altijd topkwaliteit door Lichelle, en ook nog fijne gesprekken
Heel professionele Biab behandeling . Altijd goed, blijft lang zitten zonder beschadigingen…
Al heel wat jaren super tevreden!!
Krijg ook veel complimenten over mijn nagels!!
Vakvrouw , aardig , gezellig. Beste salon !!
Lichelle werkt erg nauwkeurig en snel. De kwaliteit is perfect! Mijn nagels zijn erg stevig en breken niet af. Kortom, zeker een aanbeveling!
Onzettend tevreden ben trots op je gouden handen. Je bent vriendelijk, neem je tijd en doe je werk met hart en ziel. Bedankt
Fijne salon en m’n nagels zijn prachtig geworden!