5.0
gebaseerd op 47 reviews

Ik ben erg tevreden over mijn ervaring bij Lichelle. Ze heeft mijn nagels en wenkbrauwen mooi gemaakt. Ze werkt nauwkeurig en neemt de tijd om ervoor te zorgen dat alles er goed uitziet 😊.

Sahar - meer dan een jaar geleden

Weer hele mooie nagels :)

Sterre - meer dan een jaar geleden
Felicia - meer dan een jaar geleden

Erg gezellig, vakkundig en netjes. Wederom super tevreden!!

Mariët - meer dan een jaar geleden
Isa - meer dan een jaar geleden

Altijd mooie en verzorgde handen

Michelle - meer dan een jaar geleden

Super lieve meedenkende meid. Kom al jaren bij Lichelle in de salon. Echt een aanrader!

Noah - meer dan een jaar geleden

Goede kennis van zaken, gezellig in de omgang, en heel goed resultaat.
Zeer tevreden.

Anje - meer dan een jaar geleden

Altijd zeer nauwkeurig en prachtig werk wordt gedaan door Lichelle. 🥰👌 zeker een aanrader!

Caroline - meer dan een jaar geleden

Prettige ontvangst en mooi resultaat.

Ineke - meer dan een jaar geleden