5.0
gebaseerd op 47 reviews

Mijn nagels zijn weer helemaal mooi! Ze neemt de tijd voor je en kan altijd erg leuk met haar kletsen. Na de behandeling weer helemaal blij met de behandeling! Tot over 4 weken!

Marit - meer dan een jaar geleden

Altijd tevreden! Er wordt netjes gewerkt en blijft minimaal 4-5 weken perfect zitten!

Tessa - meer dan een jaar geleden

Ben heel blij met de resultaten

Noella - meer dan een jaar geleden
Beau - meer dan een jaar geleden
Maureen - bijna 2 jaar geleden

Snel, vakkundig en gezellig!

Mariet - bijna 2 jaar geleden

Ik ben al 5 jaar vaste klant bij Lichelle, en ik ben elke keer weer ontzettend tevreden over haar werk. De BIAB nagels die ze zet, zijn van geweldige kwaliteit. Ze zien er niet alleen prachtig uit, maar blijven ook wekenlang mooi en sterk. Mijn nagels voelen altijd gezond aan, zelfs na meerdere behandelingen.

Daarnaast heb ik ook permanente make-up door Lichelle laten doen, en het resultaat is precies zoals ik het wilde: subtiel, natuurlijk en past goed bij mijn gezicht. Lichelle werkt heel nauwkeurig en met veel oog voor detail. 🤩

Arja - bijna 2 jaar geleden