Het is altijd gezellig als ik kom.
Wordt vriendelijk ontvangen , zelfs oor het hondje.😉
hennie
-
meer dan een jaar geleden
Fijne eerste keer.
Michella
-
meer dan een jaar geleden
Janny
-
meer dan een jaar geleden
Altijd geweldig!!
Al 3 jaar super tevreden
Gré
-
meer dan een jaar geleden
Super goed ontvangen. Goed advies. Een luisterend oor. Zeer blij met het resultaat.
En ook niet onbelangrijk: mijn vriend vond het geweldig!! Beide erg bkij ermee
Marianne
-
meer dan een jaar geleden
Lysanne
-
meer dan een jaar geleden
Mega gezellig weer, en mega tevreden over de nagels
Juliet
-
meer dan een jaar geleden
Fijne salon. M’n nagels zien er weer top uit!
Marissa
-
meer dan een jaar geleden
Vanmorgen bij jou in de salon geweest, en ik ben erg tevreden! Ontvangst was vriendelijk. En je neemt echt de tijd voor de behandeling en zéér professioneel! Ook de info voor de behandeling was duidelijk en fijn! Super bedankt!
Erna
-
meer dan een jaar geleden
Gezellig.
Keurig werk geleverd en in een snelle tijd.
Bedankt.
hennie
-
meer dan een jaar geleden