5.0
gebaseerd op 47 reviews

Wat ben je heel vriendelijk en we hebben een heel mooi gesprek gehad.

Harmpje - ongeveer een jaar geleden

Ja heel prettig ervaren en zo blij met het resultaat 👌🏻 … mag ik reclame maken ?

Diny - ongeveer een jaar geleden

Ik heb vanmorgen nog last minute een plekje kunnen krijgen in de middag voor mijn nagels! Zoals altijd, enorm blij met het mooie resultaat. ✨️

Anneke - ongeveer een jaar geleden

Ik kom al jaren bij Lichelle in de salon! Altijd met een positief en fijn gevoel. Denkt mee, verteld wat ze doet en is vriendelijk. Altijd met een goed en mooi resultaat weer naar huis. Erg blij met het resultaat van mijn PMU brows🥰

Noah - meer dan een jaar geleden

Wat een super lieve meidd zeg!!
Ik twijfelde al lang om powder brows te zetten en ben via een vriendin terecht gekomen bij Lichelle.
En ik zou het zo weer doen, ze denkt goed met je mee en ze keek ook naar mijn eigen wensen. Ik ben super blij met het resultaat tot nu toe!!😊

Ixchel - meer dan een jaar geleden

Ik ben erg tevreden met de soft powderbrow behandeling bij Be Pretty By Lichelle. Er werd meermaals gevraagd naar mijn wensen en behoeftes. Daarnaast werd de behandeling zeer precies uitgevoerd. Dit resulteerde in prachtige wenkbrauwen.

Marije - meer dan een jaar geleden

Een professionele salon met een ontzettend aardige en bekwame eigenaresse! Ik ga iedere keer weer heel tevreden naar huis na een prettig bezoek bij Lichelle :) absoluut een aanrader dus!!

Danielle - meer dan een jaar geleden

Gezellig en super blij met het resultaat!

Nicky - meer dan een jaar geleden

Altijd super gezellig en naar huis met prachtige nagels.

Gea - meer dan een jaar geleden

Infralash eerste behandeling gehad. Duidelijke instructies gehad over voor en nazorg. Behandeling zelf vrijwel pijnloos. Lichelle is secuur en pakt het professioneel aan. Blij met het resultaat.

Janneke - meer dan een jaar geleden